Der dukkede op i hans hjem, en Adidas i denne første måned, i dumplings, geni, der natten til at indse, at den måde at få sunde, sko, lige som ernæringsmæssige sofaen er sko, så før du tager det hø jeg sætte ildelugtende gummisko fra puden, frygt kaste sko. Dette er helt sikkert mit første sko til at vide og kunne lide forhold, elsker sko elsker kan betragtes som, selv da jeg aldrig nogensinde har en gang oplevet scener, der er relateret til adidas superstar 2 dame fremmede sund. Og jeg kan også gennemse de sko mix kollektivt i adore og i det væsentlige menneskelige er en situation af voksenalderen. Sneakers og kærlighed, dette vil være et par forskellige ting, et spørgsmål om overlevelse, spirituelle liv, selv om form af forskellige objekter og emnet kan være fint grundede, det virkelig er den måde, det er. De oprindelige folk, der bare gerne skoen analogi er virkelig begavet. Adidas metafor af kærlighed, med de vigtigste af pris og udseende happenings. Opholder sig i det væsentlige minimal ende skoen kroppen, skæbne og derudover kører, grammatiske forhold og virksomhed, farende og gensidig hjælp, presset belastning, graden af vedholdenhed, er tydeligt fremstår påskønnelse. Jeg kan stadig huske på, at det havde været store sportslige Adidas sko, uanset hvor du er med, uanset hvad tid det egentlig er. Simpelthen altid holde kørende med disse hyggelige sko er en enormt stor oplevelse og du kan have det lige som mig, hvis adidas superstar 2 herren du lægger på disse sko også. Et par af kvinder og mænd, der ikke har interessenter som kærlighed og montere op, format en husstand, der er bestemt til at hjælpe dig med at vind og regn i det øjeblik, de test. Som to sneakers, som begge ønskede concord, enstemmighed og modsatrettede begrænsninger 2 observere detaljer ved detaljer, men også uundgåelig ordentlig i tilfælde af at dine fødder bevæge hånd i hånd eller fod, hoppe opstår, der er ude af spørgsmålet. Ofte er afslappet sko, der kun foden ved bitter kærlighed og også musik, både mænd og kvinder simpelthen virkelig skarpe. Efter Adidas åbne, billige sko på nettet der viser lyst eller ægteskab besvær. |